16 Ekim 2011 Pazar

PJ Harvey - Good Fortune : Weekend Music!

PJ Harvey'i sevenler buraya...One of my favorite singer is PJ HARVEY!



Bu haftanın son gününde, yeni bir haftaya başlarken.. hadi "iyi talihi çağıralım" PJ Harvey ile!
Good Fortune Lyrics  - Good Fortune şarkı sözleri :
( source /kaynak: www.sarkicevirileri.com)

Threw my bad fortune of the top of a tall building
[attım kötü talihimi yüksek bir binanın tepesinden]
I'd rather have done it with you [Onu seninle birlikte yapmış olmayı tercih ederdim]
Your boy's smile five in the morning [senin çocuksu gülümsemen sabahın 5'inde]
Looked into your eyes and I was really in love [Gözlerine baktım ve gerçekten aşıktım]
In Chinatown [Çin mahallesinde]
Hung over [Akşamdan kalma]
You showed me [Sen bana gösterdin]
Just what I could do [Neler yapabileceğimi]
Talking about [Sohbet edip]
Time travel [Zamanda seyahat hakkında]
And the meaning [ve anlamı üzerine]
Just what it was worth [O neye değerdi]

And I feel like some bird of paradise [ve cennetten bir kuşu hissettim]
My bad fortune slipping away [kötü talihimin uzağa kayışını]
And I feel the innocence of a child [ve bir çocuğun masumiyetini hissettim]
Everybody's got something good to say [Herkesin söyleyecek iyi birşeyi vardır]

Things I once thought [Bir zamanlar düşündüğüm şeyler]
Unbelievable [İnanılmaz]
In my life [Hayatımda]
Have all taken place [Yer almış olan]
When we walked through [İlerlediğimizde]
Little Italy [Küçük İtalya'ya doğru]
I saw my reflection [Yansımamı gördüm]
Come right of your face [Tam senin yüzünde]

I paint pictures [Resimler yapıyorum]
To remember [Hatırlamak için]
You're too beautiful [Sen fazla güzelsin]
To put into words [Sözlerle tanımlamak için]
Like a gypsy [Bir çingene gibi]
You dance in circles [Daireler çizerek dansediyorsun]
All around me [Benim çevremde]
And all over the world [ve tüm dünyanın çevresinde]

And I feel like some bird of paradise [ve cennetten bir kuşu hissettim]
My bad fortune slipping away [kötü talihimin uzağa kayışını]
And I feel the innocence of a child [ve bir çocuğun masumiyetini hissettim]
Everybody's got something good to say [Herkesin söyleyecek iyi birşeyi vardır]

So I take my good fortune [Öyleyse iyi şansımı alıyorum]
And I fantasize [ve hayalini kuruyorum]
Of our leaving [gidişimizin]
Like some modern-day [Günümüz]
Gypsy landslide [Çingene hakimiyeti gibi]
Like some modern day [Günümüz]
Bonnie and Clyde [Bonnie ve Clyde'ı gibi]

On the run again [Tekrar kaçak]
On the run again [Tekrar kaçak]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder