12 Şubat 2012 Pazar

Yedikule Hayvan Barınağı Sevgi Günü Kermesi - Yedikule Animal Shelter Early Valentines Bazaar

Bugün Yedikule Hayvan Barınağındaki  3000 patili dostumuza yardım amacı ile bir şenlik düzenlenmişti.. Shebbo Design olarak Yedikule Hayvan Barınağı ile ortak işbirliğimiz mevcut, Barınak aracılığı ile gelen siparişlerin gelirinin %30 dan fazlası Barınaktaki can dostlarımıza bağış olarak gidiyor...Ama bugün Shebbo , hayvan sever sade bir vatandaş olarak barınağı ziyaret etti..Barınağa ilk ziyaretimdi ve oradaki barınak sakini can dostlarımızdan çok etkilendim.. Pek çoğu bir heves alınmış ve ardından bir şekilde sokağa bırakılmış cins köpekler.. Rottweiller, Doberman, German Shepard, Pitbull, Golden Retreiver'lar ve daha niceleri...Hepsinin gözleri hüzünlü bakıyor, kendilerini sevdirmek için yarışıyorlar.. Pek çoğu "insanlar" tarafından ya terkedilmiş, ya zulüm görmüş, yada bir insanın sebep olduğu trafik kazasında yara almış... Hala daha insanlara bu kadar sevgiyle yaklaşmaları beni çok etkiledi..

Barınakta gözleri beni en çok etkileyen şu harika köpeğe bakın, öyle hüzünlü bakıyordu ki:




Barınağa mini destek sağlamak amacı ile satılıp tüm gelirinin Barınağa bağış olması için birkaç kolye bıraktım...

Bir de  Barınak 2012 takvimi ve kedili bir kalem satın aldım, işte cicilerim :

Barınağın kocaman yürekli müdiresi sevgili Meral Olcay ve tüm ekibi harika bir iş çıkarıyor. 3000 civarında köpeğe cansiparane bakıyor, sevgilerini emeklerini veriyorlar..İyi ki varlar!

3 yorum:

  1. Beautiful dogs...you just have to look into their eyes to know that we're all connected. Lovin your cat rings...so cute!

    YanıtlaSil
  2. Dear Chrisy, thanks for visiting my blog! annnd big thanks for your appreciation to my art :)

    YanıtlaSil
  3. Onlara bu şekilde destek olmak harika çok düşüncelisin =)) Sevgiler...
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil