30 Mayıs 2012 Çarşamba

Benim cici el boyaması Nike'larim! - My handpainted Nike Sneaker Shoes!


Çok yıllar önce Tayland'dan aldığım Nike spor ayakkabılarım kutularında bekliyordu..
İşte kutusunda bekleyen sade görünüşlü solgun sarımsı renkli Nike'larımın orjinal hali :
Orijinal hali - Before Painting
Hiç kullanmamıştım, hani bazen birşey alırsınız - sonra eve gelince ben bunu niye aldım ki , çok da sevmedim sanki dersiniz...Galiba bu Nike'lara karşı hislerim böyle olmuştu ki yıllardır kutularında bekliyorlardı :) 

Ben de onları birgüzel keyfime göre boyamaya, resmetmeye karar verdim! Dünya üzerinde bir eşi benzeri daha olmayan Nike'larım olsun istedim :))
İlk iş birkaç eksiz ile başladı.. Doğaçlama hızlıca çizdiğim eskizler:
Sketches
Ardından bu eskizleri ayakkabıların üzerine çizdim.
drawing process 1
Ve ardından doğaçlama resmetmeye, boyamaya başladım. Tamamen emprovize o an içimden geldiği gibi resmedip, geçişli renk blokları uyguladım. İlk başta  kedileri ve topuk kısmını gri yaptım...


Ama sonra, vazgeçtim, kedileri oranj - topukları kırmızı yaptım! Nike'larım tamamen bana özel, kişiye özel ve dünya üzerinde eşi olmayan eşsiz birer sanat eserine dönüştüler ! 






Sıkı durun, Shebbo Design'dan yeni yepyeni el boyaması ayakkabılar çok yakında geliyor!!! 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder