2 Mart 2021 Salı

Kişiye özel el boyaması maskeler - Custom handpainted cotton face masks

 2020 tuhaf bir sene oldu, tüm dünya Pandemi ile sanki bir bilim kurgu filminde gibiyiz... Mart 2020 de başlayan karantinalarımızla önce depresif bir ruh haline bürünmüştüm, belki çoğumuzun içinden hiçbirşey yapmak gelmiyordu.. Benim de öyle, ama birkaç ay sonra yine kendimi resme vererek, günlerimi aydınlatmaya başladım. Resim yapmak, ruha şifa...

Bu dönemde gelen özel istekler üzerine, kişiye özel pet portreler resmettiğim maskeler de tasarlamaya başladım. Dikiş dikme konusunda henüz pek iyi değilim, yardım alıyorum:)

Tamamen 100% koton kumaş üzerinde, 2 katlı yıkanabilir kumaş maskelerimden bazıları :

custom cat face mask




Kişiye özel maske için shebbodesign@gmail.com a yazabilirsiniz :)

For international orders, click here to visit my etsy shop 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder